مرا ببوس - آموزش سه‌تار

برای یادگیری آهنگ مرا ببوس بر روی دکمه پلی کلیک کنید تا آهنگ با انیمیشن بر روی سه‌تار و خط نت اجرا شود. با کلیک بر روی دکمه تنظیمات می‌توانید سرعت اجرای قطعه، کوک کلی سه‌تار ، عرض سه‌تار در صفحه را تغییر دهید. و همچنین عکس نت را دانلود کنید.
برای مشاهده سایر قطعات سه‌تار موجود در رامشگر وارد صفحه قطعات سه‌تار شوید

دوست عزیز
برای مشاهده اجرای کامل آهنگ بایستی از طریق صفحه ورود به سایت وارد حساب کاربری شوید و سپس یکی از طرح‌های رامشگر را از طریق صفحه قیمت‌ها خریداری کنید. پس از خرید در همین صفحه، این آهنگ را انتخاب، و اجرای کامل آن را مشاهده کنید.
چنانچه قبلا خرید کرده‌اید برای مشاهده اجرای کامل و یا انتخاب آهنگ ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

Sheet Music= 70234
مرا ببوس برای آخرین بار،ترا خدانگهدار،که می روم به سوی سرنوشت بهار ما گذشته،گذشته ها گذشته،منم به جست و جوی سرنوشت در میان توفان هم پیمان با قایقرانها گذشته از جان باید بگذشت از توفانها به نیمه شب ها دارم با یارم پیمانها که برفروزم آتش ها در کوهستان ها شب سیه سفر کنم ، ز تیره ره گذر کنم دگر تو ای گل من ، سرشک غم به دامن ، برای من میفکن دختر زیبا ، امشب بر تو مهمانم ، در پیش تو می مانم،تا لب بگذاری بر لب من دختر زیبا ، از برق نگاه تو ، اشک بی گناه تو ، روشن گردد یک امشب من ستاره مرد سپیده دم ، چو یک فرشته ما هم،نهاده دیده بر هم ، میان پرنیان غنوده بود در آخرین نگاهش ، نگاه بی گناهش ، سروده واپسین بود بین که من از این پس دل در راه دیگر دارم به راه دیگر شوری دیگر در سر دارم به صبح روشن باید از او دل بردارم که عهد خونین با صبحی روشنتر دارم به روی او نگاه من ،نگاه او به راه من فرشتگان زیبا ، به ماتم دل ما ،درآسمان هم آوا دختر زیبا همچون شبنم گلها ، بر برگ شقایق ها بنشین بر بال باد سحر دختر زیبا ، چشمان سیه بگشا ، با روی بهشت آسا ، بنگر خندانم بار دگر
عزیز سرور
13 تیر 1402

درود به هیچ عنوان دانلود نمیشه یک ساله خرید کردم الکی

پاسخ
احسان شادمهری - رامشگر
14 تیر 1402

سلام رامشگر اپ موبایل نیست که دانلود و نصب کنید. پس از خرید هر قطعه‌ای که انتخاب کنید روی مرورگر شما ذخیره میشه و بدون اینترنت باز میشه. مشکلی داشتید روی ایکون چت در پایین سمت راست بزنید سوالتون رو مطرح کنید.

پاسخ

لطفا نظرتان را بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

React
0:00 تغییر سرعت
CSS required: load abcjs-audio.css