برگ خزان - آموزش سنتور

برای یادگیری آهنگ برگ خزان بر روی دکمه پلی کلیک کنید تا آهنگ با انیمیشن بر روی سنتور و خط نت اجرا شود. با کلیک بر روی دکمه تنظیمات می‌توانید سرعت اجرای قطعه، کوک کلی سنتور ، عرض سنتور در صفحه را تغییر دهید. و همچنین عکس نت را دانلود کنید.
برای مشاهده سایر قطعات سنتور موجود در رامشگر وارد صفحه قطعات سنتور شوید

دوست عزیز
برای مشاهده اجرای کامل آهنگ بایستی از طریق صفحه ورود به سایت وارد حساب کاربری شوید و سپس یکی از طرح‌های رامشگر را از طریق صفحه قیمت‌ها خریداری کنید. پس از خرید در همین صفحه، این آهنگ را انتخاب، و اجرای کامل آن را مشاهده کنید.
چنانچه قبلا خرید کرده‌اید برای مشاهده اجرای کامل و یا انتخاب آهنگ ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

 سنتور
Sheet Music= 60be۷rahi۷didam2bar۷gekhazaan3pazh۷mor۷deze۷bi4de۷zamaan
کوک: شور سل متن شعر برگ خزان به رهی دیدم برگ خزان پژمرده ز بیداد زمان کز شاخه جدا بود چو زگلشن روکرده نهان در رهگذرش باد خزان چون پیک بلا بود ای برگ ستمدیده ی پاییزی آخر تو ز گلشن ز چه بگریزی روزی تو هم آغوش گلی بودی دلداده و مدهوش گلی بودی ای عاشق شیدا دلداده رسوا گویمت چرا فسرده ام در گل نه صفایی نی بوی وفایی جز ستم ز وی نبرده ام آه خار غمش در دل بنشاندم در ره او من جان بفشاندم تا شود نوگل گلشن و زیب چمن رفت آن گل من از دست با خار و خسی پیوست من ماندم و صد خار ستم این پیکر بی جان ای تازه گل گلشن پژمرده شوی چون من هر برگ تو افتد به رهی پژمرده و لرزان
یحیی
4 آذر 1400

خیلی خوبه

پاسخ

لطفا نظرتان را بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

React
0:00 تغییر سرعت
CSS required: load abcjs-audio.css