رفتم که رفتم - آموزش سنتور

برای یادگیری آهنگ رفتم که رفتم بر روی دکمه پلی کلیک کنید تا آهنگ با انیمیشن بر روی سنتور و خط نت اجرا شود. با کلیک بر روی دکمه تنظیمات می‌توانید سرعت اجرای قطعه، کوک کلی سنتور ، عرض سنتور در صفحه را تغییر دهید. و همچنین عکس نت را دانلود کنید.
برای مشاهده سایر قطعات سنتور موجود در رامشگر وارد صفحه قطعات سنتور شوید

دوست عزیز
برای مشاهده اجرای کامل آهنگ بایستی از طریق صفحه ورود به سایت وارد حساب کاربری شوید و سپس یکی از طرح‌های رامشگر را از طریق صفحه قیمت‌ها خریداری کنید. پس از خرید در همین صفحه، این آهنگ را انتخاب، و اجرای کامل آن را مشاهده کنید.
چنانچه قبلا خرید کرده‌اید برای مشاهده اجرای کامل و یا انتخاب آهنگ ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

 سنتور
Sheet Music= 60az۷barat2daaman۷keshaan3raf۷tamey4naameh۷rabaan
کوک: اصفهان دو متن شعر از برت دامن کشان - رفتم که رفتم از برت دامن‌کشان ، رفتم ای نامهربان از من آزرده‌دل ، کی دگر بینی نشان رفتم که رفتم ، رفتم که رفتم ازمن دیوانه بگذر بگذرای جانانه بگذر هرچه بودی هرکه بودم شمع بزم دیگران شو جام دست این و آن شو هرچه بودی هرکه بودم بی‌خبر رفتم که رفتم ، رفتم ‌که رفتم بعد از این ، بعد از این ، ‌کن فراموشم که رفتم دیگر ازدست تو می نمی‌نوشم که رفتم بادل زود آشنا ، گشتم از دامت رها بی‌وفا بی‌وفا بی‌وفا رفتم که رفتم من نگویم که به‌درد دل من گوش کنید بهتر آن است که این قصه فراموش کنید عاشقان را بگذارید بنالند همه مصلحت نیست‌که‌این زمزمه خاموش‌کنید

لطفا نظرتان را بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

React
0:00 تغییر سرعت
CSS required: load abcjs-audio.css