دو سه شبه که چشمام به دره - آموزش سنتور

برای یادگیری آهنگ دو سه شبه که چشمام به دره بر روی دکمه پلی کلیک کنید تا آهنگ با انیمیشن بر روی سنتور و خط نت اجرا شود. با کلیک بر روی دکمه تنظیمات می‌توانید سرعت اجرای قطعه، کوک کلی سنتور ، عرض سنتور در صفحه را تغییر دهید. و همچنین عکس نت را دانلود کنید.
برای مشاهده سایر قطعات سنتور موجود در رامشگر وارد صفحه قطعات سنتور شوید

دوست عزیز
برای مشاهده اجرای کامل آهنگ بایستی از طریق صفحه ورود به سایت وارد حساب کاربری شوید و سپس یکی از طرح‌های رامشگر را از طریق صفحه قیمت‌ها خریداری کنید. پس از خرید در همین صفحه، این آهنگ را انتخاب، و اجرای کامل آن را مشاهده کنید.
چنانچه قبلا خرید کرده‌اید برای مشاهده اجرای کامل و یا انتخاب آهنگ ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

 سنتور
Sheet Music= 60۷۷23۷۷۷4۷۷
آواز: دشتی - کوک: شور سل شعر : دکتر جنتی عطایی دو سه شبه که چشمام به دره خداکنه که خوابم نبره تو این قفس که زندون منه دلم گرفته و منتظره خدا کنه که خوابم نبره می خوام که دل به دریا بزنم یه سینه حرفو یکجا بزنم چرا کسی نمیگه به من عشق و امیدم به کجا رفته شبها که تک و تنها بمونم با غصه ها تو دنیا بمونم به کی آخه میتونه بگه اون که پشیمونه چرا رفته فردا دوباره پاییز میشه باز دلش ز غصه لبریز میشه باز ای آسمون بهش بگو پشیمون میشی به سوز عاشقی قسم که دلخون میشی
ابراهیم آقاصالح
23 اسفند 1399

سلام. دوست عزیز چرا هر قطعه که دانلود میشه دیگه صدا نداره‌. در ضمن مرتب برنامه هنگ می‌کنه . خستمون کرده به خدا. نتها هم که یک جا دانلود نمیشه.

پاسخ
احسان شادمهری - رامشگر
23 اسفند 1399

سلام دوست عزیز از چه مرورگر و دیوایسی استفاده می‌کنید؟ ایا مرورگر شما اپدیت شده؟ حتما از گوگل کروم استفاده کنید و اپدیت کنید. قبل و بعد از انتخاب و ذخیره قطعات صدا نباید فرقی داشته باشه. عملکرد راحت و مناسب رامشگر تا حدودی به قدرت پردازش گوشی شما هم ارتباط داره برای همین در راهنمای سایت تاکید کردیم قبل از خرید امکانات رامشگر را بررسی کنید. اگر با موبایل نتونستین استفاده کنید از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید که بهترین عملکرد رو داره.

پاسخ
مظاهر کرمی رمضانی
7 اردیبهشت 1401

ما هم عاشق شما هستیم

پاسخ

لطفا نظرتان را بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

React
0:00 تغییر سرعت
CSS required: load abcjs-audio.css